Informatieavond Boulevardgebied

29 september 2016

Op dinsdag 11 oktober 2016 organiseren wij een informatieavond om de uitvoering van werkzaamheden in het Boulevardgebied aan ondernemers, bewoners en andere belangstellenden toe te lichten. Ook staan we stil bij de gevolgen voor de bereikbaarheid van het gebied en de parkeermogelijkheden tijdens de werkzaamheden. Na de presentatie kunnen aanwezigen in verschillende themahoeken vragen stellen bij medewerkers van gemeente Harderwijk en de samenwerkende partners. De bijeenkomst vindt plaats in de Vischafslag, Havendijk 13 te Harderwijk. U bent vanaf 19.00 uur van harte welkom. De bijeenkomst begint om 19.30 uur.

Vragen of klachten

De samenwerkende partners stellen alles in het werk om hinder bij werkzaamheden tot het minimum te beperken. Als er vragen of onverhoopt toch klachten zijn, dan kunt u contact opnemen met het klantencontact-centrum van gemeente Harderwijk via telefoonnummer 0341 – 411 911 (van 09.00 – 17.00 uur). Voor spoedeisend contact buiten kantooruren kunt u terecht bij Snel Herstel, telefoonnummer 0341 – 411 333. Ernstige problemen lossen we zo snel mogelijk op. Minder dringende zaken plannen wij in. Vragen over het project Waterfront kunt u ook via het contactformulier stellen.